1.Dzień Niepodległości 6/10
2.Pojutrze 5/10
3.Patriota 5/10
4.Gwiezdne wrota 4/10
5.Uniwersalny żołnierz 3/10
6.Godzilla 3/10
7.10.000 BC 2/10
Ci co sponsorują mu te patetyczne filmidła - 0/10.
Jego filmy są równie wartościowe co żarcie z McDonalda. "McChicken Faken Chicken. Co to k... jest? Frytki z majonezem." (cytat z "Głośniej od bomb")
Gwiezdne Wrota były całkiem spoko, ale wtedy jeszcze Rolo miał sprawny umysł.
Kwestia gustu. Patrz sobie na melodramaty, ale Emmericha zostaw w spokoju. Wiadomo ma lepsze i gorsze filmy, ale w tym co robi zaden mu nie dorowuje.
1. 2012 - 7/10
2. Dzień Niepodległości - 5/10
3. Gwiezdne wrota - 5/10
4. Godzilla - 5/10
5. Pojutrze - 3/10
W planach: 10.000 BC.
1. Dzień Niepodległości - 8/10
2. Patriota - 8/10
3. Gwiezdne Wrota - 7/10
4. Pojutrze - 7/10
5. 10000 BC - 7/10
6. 2012 - 7/10 - trochę naciągane
Ogólnie uważam, że Emmerich robi coraz gorsze filmy, ale trzymają się one podobnego poziomu.
Każdy ma własne zdanie i własne upodobania, więc proszę o niekierowanie głupich komentarzy pod moim adresem :)
Aktualizacja:
1. Dzień Niepodległości - 5/10
2. Gwiezdne wrota - 5/10
3. Godzilla - 5/10
4. 2012 - 4/10
5. Pojutrze - 3/10
6. 10.000 BC. – 3/10
7/10 - Uniwersalny żołnierz, Gwiezdne wrota
6/10 - Pojutrze, Patriota
5/10 - Dzień Niepodległości
...i na koniec 1/10 - 2012
1. 2012 6/10
2. Pojutrze 6/10
3. Godzilla 5/10
4. Gwiezdne wrota 5/10
5. Dzień niepodległości 4/10
6. 10 000 BC 3/10
Poprawka - Uniwersalny żołnierz tylko 6/10
Ostateczna kolejność:
1. Gwiezdne wrota
2. Patriota
3. Uniwersalny żołnierz
4. Pojutrze
5. Dzień Niepodległości
1.Patriota - 5/10
2.Dzień Niepodległości - 4/10
3.Godzilla - 4/10
4.Gwiezdne Wrota - 3/10
5.Pojutrze - 3/10
6.Uniwersalny Żołnierz - 2/10
7.2012 - 2/10
8.10.000 BC - 1/10
chyba na glowe upadliscie dajac takie oceny np 2012......... ogladaliscie film w beznadziejnej jakosci na kompie bo inaczej nie potrafie wytlumaczyc takich ocen... w kinie efekty byly przytlaczajace- rozrywka pelna geba... tak samo dzien niepodleglosci. a juz w ogole padam na pysk jak widze ze coniektorzy widzieli kilka filmow emmericha i zaden im sie nie podobal a mimo to obejrzeli 2012... ........... czego sie spodziewaliscie po tej produkcji? ciezkiego dramatu psychologicznego?!
2012-8
pojutrze-7
dzien niepodleglosci-8
uniwersalny zolnierz-6
10.000bc-6
wiecej jego filmow nie widzialem badz nie przypominam sobie bym widzial :P
zgadzam się z przedmówcą !!!! (Flav)
1.Dzień Niepodległości 8/10
2.Pojutrze 7/10
3.Patriota 8/10
4.Gwiezdne wrota 8/10
5.Uniwersalny żołnierz 6/10
6.Godzilla 6/10
7.10.000 BC 6/10
jak znam życie wypowiadają się tu tylko ludzie co obok kina tylko przechodzą ,a wszystko ściągają z neta i oglądają na 15 calowych monitorach a, potem piszą te bzdury!!! nie lubicie jego filmów o nie oglądajcie proste
ciężko mówić o tym reżyserze że ma jakiekolwiek "TOP", raczej "down" albo nie wiem.. tak czy inaczej:
1. Godzilla - 5/10
2. Patriot - 5/10
3. Universal Soldier - 4/10
4. Independence Day - 4/10
5. Day After Tomorrow - 3/10
6. a tutaj totalny MasterPrice - 2012 - 1/10 !!
Oby tak dalej Emmerich!
Zgadzam się z tobą, poza tym po co ktoś, kto nie lubi filmów Emmericha zakłada temat top, może lepszy byłby "najgorsze filmy Emmericha"?
1. Pojutrze - 9/10
2. Dzień Niepodległości - 9/10
3. 2012 - 8/10
4. 10.000 BC - 8/10
5. Godzilla - 7/10
Nie spodziewaliśmy się porządnego filmu rozrywkowego ale dostaliśmy dosyć przeciętny film rozrywkowy. Owszem pod względem efektów i rozmaru zniszczeń jest to najlepszy film katastroficzny jaki powstał ale pod innymi względami taki choćby Titanic bije go na łeb na szyję. Mnóstwo nierealizmu a pojęcie końca to chyba pojęcie względne, dla mnie koniec to koniec a chowanie się po arkach niczego nie zmieni. Bum i nie ma świata a jak nie ma świata to nie ma a nie że ludzie wlezą w jakieś schrony i przeżyją. Cała ta bajeczka z 2012 po tym filmie wydała mi się już kompletnie nierealna. Do tego kilka takich kwiatków jak bohater wskakujący do walącego się budynku i wyskakujący z drugiej strony i oczywiście nic mu się nie stało. Ogólnie to się to przyjemnie oglądało ale na więcej niż 5/10 nie zasługuję. Reszty filmów Emmericha nie widziałem poza Godzillą kiedyś ale pamiętam tylko tyle że to była najnudniejsza Godzilla jaką widziałem.
A i co do oglądania filmów na komputerze bo masz z tym chyba jakiś problem. Czy sądzisz że jeśli ktoś ogląda film na komputerze to nie będzie potrafił go docenić tak jak ktoś kto ogląda go w kinie ? Świat nie kończy się na efektach. Weżmy takie Gwiezdne Wojny to się super ogląda w kinie ale też czy oglądasz to na telewizorze czy na komputerze to i tak jest to świetny film i nic tego nie zmienia. Tak samo jak to czy 2012 oglądasz w kinie czy na komputerze nie sprawi że przeciętny film nagle stanie się świetny. Zresztą tych efektów i tak było za dużo, mnie osobiście po pewnym czasie zaczęły męczyć
1. Gwiezdne wrota 3/10
2. Dzień Niepodległości 2/10
3. Uniwersalny żołnierz 2/10
4. Patriota 2/10
5. Godzilla 1/10
1.Patriota 8/10
2.Pojutrze 7/10
3.2012 7/10
4.Godzilla 7/10
5.Gwiezdne Wrota 7/10
6.Dzień niepodległości 5/10
Uniwersalnego Żołnierza i 10.000 BC. jeszcze nie widziałem obejrzę i wstawię aktualizację
1. 2012 9/10
2. Dzień zagłady 9/10
3. Pojutrze 9/10
4. 10000 BC 8/10
5. Godzilla 7/10
Oglądałem jeszcze tylko atak pająków 5/10
1. 2012 9/10
2. Dzień zagłady 9/10
3. Pojutrze 9/10
4. 10000 BC 8/10
5. Gwiezdne Wrota 8/10
6. Godzilla 7/10
Hmm. Jako, że nie patrzę przy ocenianiu na reżysera(zazwyczaj ;]) to proszę:
Patriota 9/10, naprawdę świetny film.
Dzień Niepodległosci 8/10, mam do tego filmu słabość po prostu. Dobre kino rozrywkowe.
Stargate 7/10, bo to jednak klimatyczne uniwersum.
Pojutrze 6/10, przyjemny film, częściowo kompletnie bezsensowny, ale jednak przyjemny.
Godzilla 5-6/10, ot taki sobie film.
10.000 BC zmiażdżył mnie swym bezsensem i przestałem oglądać po pół godziny. ;]
1.Independence Day - 7/10
2.Stargate - 7/10
3.Godzilla - 5/10
4.2012 - 2/10
5.The Day After Tomorrow - 2/10
6.10,000 BC - 1/10 (jeden z najgorszych w historii kina)
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Gwiezdne wrota 5,26 34
2 Patriota 4,97 33
3 Dzień Niepodległości 4,38 42
4 Pojutrze 4,22 36
5 Uniwersalny żołnierz 4,11 28
6 Godzilla 3,54 26
7 2012 3,50 26
8 10.000 BC 1,94 18
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Anonimus (2011) 5,65 23
2 Gwiezdne wrota (1994) 5,27 44
3 Patriota (2000) 5,13 47
4 Dzień Niepodległości (1996) 4,55 58
5 Uniwersalny żołnierz (1992) 4,36 36
6 Pojutrze (2004) 4,29 49
7 2012 (2009) 3,58 43
8 Godzilla (1998) 3,55 40
9 10.000 BC (2008) 1,93 29
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Anonimus (2011) 5,71 31
2 Gwiezdne wrota (1994) 5,18 55
3 Księżyc 44 (1990) 4,25 8
4 Uniwersalny żołnierz (1992) 4,84 43
5 Patriota (2000) 4,84 57
6 Świat w płomieniach (2013) 4,61 23
7 Dzień Niepodległości (1996) 4,53 75
8 Pojutrze (2004) 4,36 66
9 2012 (2009) 3,72 58
10 Godzilla (1998) 3,60 53
11 10.000 B.C. (2008) 2,19 36
1.Uniwersalny żołnierz 7/10
2.Dzień Niepodległości 7/10
3.Godzilla 7/10
3.Pojutrze 5/10
4.Gwiezdne wrota 4/10
1. Dzień niepodległości - 7/10
2. Uniwersalny żołnierz - 7/10
3. Gwiezdne wrota - 7/10
4. Godzilla - 6/10
5. Patriota - 6/10
6. Pojutrze - 3/10
7. 2012 - 3/10
8. 10.000 BC - 1/10
1. Dzień Niepodległości – 7
2. Uniwersalny żołnierz – 7
3. Gwiezdne wrota – 7
4. Księżyc 44 – 6
5. Patriota – 6
6. 2012 – 6
7. Pojutrze – 6
8. Godzilla – 6
9. 10.000 BC – 5
2012 - 1/10
10.000 bc 1/10
day after 3/10
pająki 3/10
patriota 1/10
godzilla 4/10
dzień niepodległości 3/10
uniwersalny 6/10
facet rozminął się powołaniem, powiniem kręcić lody albo reklamy telemango
1. Uniwersalny żołnierz - 7/10
2. Godzilla - 6/10
3. Dzień Niepodległości - 6/10
4. Pojutrze - 4/10
5. Gwiezdne wrota - 3/10
aż taki zły to on nie jest
1. Dzień Niepodległości - 7/10
2. Pojutrze - 6/10
3. 2012 - 6/10
4. Gwiezdne wrota - 6/10
5. Uniwersalny żołnierz - 5/10
6. Godzilla - 4/10
7. 10.000 B.C - 1/10
Do obejrzenia: Anonimus, Patriota, Księżyc 44
1. Patriota - 6/10
2. Pojutrze - 5/10
3. Anonimus - 5/10
4. 10.000 BC - 4/10
5. Godzilla - 4/10
Plany: Dzień Niepodległości, Gwiezdne wrota
1. Gwiezdne wrota - 6/10♥
2. Patriota - 6/10
3. Pojutrze - 5/10
4. Dzień niepodległości - 4/10
5. Godzilla - 3/10
6. 2012 - 3/10
7. 10.000 BC - 3/10
Mistrz!
1."Pojutrze" 6/10
2."Uniwersalny Żołnierz" 6/10
3."Dzień Niepodległości" 6/10
4."2012" 5/10
5."Godzilla" 5/10
6."10.000 BC" 2/10
Update:
1.Pojutrze 6/10
2.Uniwersalny Żołnierz 6/10
3.Gwiezdne Wrota 6/10
4.2012 5/10
5.Godzilla 4/10
6.Patriota 4/10
7.Dzień Niepodległości 4/10
8.10.000 BC 2/10
1. Universal Soldier - 6/10
2. Arka Noego - 5/10
3. Księżyc 44 - 5/10
4. Gwiezdne wrota - 5/10
5. Dzień Niepodległości - 4/10
6. 10000 BC - 4/10
7. Godzilla - 3/10
8. Pojutrze - 2/10
1 - 2012 - 7
2 - Patriota - 7
3 - Dzień Niepodległości: Odrodzenie - 7
4 - Uniwersalny żołnierz - 6
5 - Świat w płomieniach - 5
6 - Arka Noego - 5
7 - Księżyc 44 - 5
8 - Gwiezdne wrota - 5
9 - Stonewall - 5
10 - Dzień Niepodległości - 4
11 - 10000 BC - 4
12 - Godzilla - 3
13 - Pojutrze - 2
1. Anonimus 7/10
2. Dzień niepodległości 7/10
3. Patriota 7/10
4. Uniwersalny żołnierz 7/10
5. Pojutrze 7/10
6. Godzilla 6/10
7. 10,000 B.C. 4/10
1.Anonimus 7/10
2.Pojutrze 5/10
3.Arka Noego 5/10
4.2012 4/10
5.Godzilla 4 /10
6.10.000 BC 3/10
1. Gwiezdne wrota 9/10.
2. Dzień Niepodległości 9/10.
3. Godzilla 9/10.
4. Pojutrze 9/10.
5. Świat w płomieniach 9/10.
6. 10.000 BC 8/10.
7. Patriota 7/10.
8. 2012 5/10.
Roland Emmerich to jeden z moich ulubionych reżyserów mam do niego sentyment jak dotąd jego jedynym kiepskim filmem było 2012 czekam na kolejne jego filmy.